ont

vi fick väldigt glädjande besked idag måste jag säga!! :D Nu ser vi ljuset på tunneln satt säga, men vad det är är lite hemligt o privat sådär, som ingen annan än vi har med att göra....egentligen :) Så tji fick ni!!! ;)
såklart så fick vi det beskedet precis innan vi skulle iväg o hämta Minisen, o vi halvsprang iväg till dagis samtidigt som vi pratade med våra päron...o jag mitt pucko lyssnade inte på kroppen ordenligt (fast det gör jag ju iofs väldigt sällan, måste bli bättre på det!!!), kände att jag fick håll, men pinnade på ändå....o sen helt hux flux så har "Hållet" flyttat ner till dom nedre regionerna och det bara hugger till, så jag får lov o böja mig ner o hojta lite över det onda...flera ggr....tänkte bara: "nej faaan inte än du lilla vän!!"
trodde verkligen att det skulle sätta igång på riktigt den här gången, den där oron man haft i bakhuvudet sen förlossingsbesöket för ett par veckor sen ploppade upp igen...fast man trodde att man inte oroade sig längre.... jag vet ju att om det sätter igång nu så är det ingen fara, men jag vill att herrn ska få ett par veckor till på sig att tjocka på sig lite :) Eftersom han låg under lite på viktkurvan...

men men vi får se helt enkelt när han vill ut, ska försöka få fingrarna ur arslet här i helgen o börja packa BB väskan...iaf få klart listan över saker vi ska ha med oss o börja packa ner det vi inte behöver just nu...hygiengrejjer o sånt åker nog ner precis innan vi åker som förra gången :)


O imorrn så kommer syster Annika hit, får se om mamma o Jörgen också kommer en stund :) Jag tvingar hit henne eftersom Niklas jobbar dygn imorrn ;) Så har jag sällskap om jag får plötsliga krämpor o måste ligga ner halva dan...Då har minisen nån att roa sig med iaf :) Jaa sen är det ju alltid trevligt med besök då :P

Nä ska passa på att inta soffläge en stund o vila mig lite innan det blir full fart på Minis igen :)

Kommentarer
Postat av: Kiki

Meh! Nu vart man ju nyyyyfiken :D Så där får man inte skriva jue, haha!

Ja hoppas lille herrn vill stanna en stund till =)

2011-05-20 @ 19:47:35
URL: http://vipuva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0