förflutna

fan...jag hatar när det förflutna ploppar upp o glimtar till ibland....saker man trott var lugnt...o överspelat förlänge sen, men icke då....usch vad jag hatar den här personen av hela mitt hjärta o av hela min själ!!! som man blivit behandlad, trampad o spottad på rent ut sagt....just nu är hatet extra starkt för vad denne och vad denne gjort mig...

och det är ingen idé att fråga vad jag menar, kommer ändå inte säga nåt till nån...kanske en person...beror på hur det känns om ett tag...känner mig bara löjlig egentligen...fast ändå inte...FAN!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trökigt om det är som fått dig att känna som du gör,.. inte med min mening iaf..



Älskar dig och Nova mer än livet själv..



Puss XXX



/Snoddaz

2011-05-28 @ 23:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0