long time no see

jaa man har väl tagit en liten paus från bloggen skulle jag kunna tro...har inte riktigt haft tid att blogga heller... det går åt en del tid när man har två små att bry sig om o komma in i dom nya rutinerna...men det har funkat väldigt bra hittills måste jag säga :) Känns som om vi kommit väldigt lätt undan eller vad man ska säga haha, men det kommer väl ett bakslag snart bara för det :D

Lillfisen växer så det knakar, vid sista vägningen vägde han 4,7 kg! Så bvc sköterskan gav oss nästa tid i augusti, hon var inte direkt orolig över att han inte skulle få i sig tillräckligt med mat haha ;) Ska bli intressant o se hur mycket den "lilla" herrn väger då :D Han börjar växa i strl 62 nu, det går så fort! Bara för att han växer så mycket så känns  det som om tiden går fortare, men det gör den ju inte :)

Nova växer på hon med, hon lär sig nya saker verkligen hela tiden :) Så kul att se, hon har börjat prata så in i norden, men man förstår inte ett ord! haha.. Sen så dansar och sjunger hon hela tiden, helst ska man göra henne sällskap ;) Som vanligt så hade hon inte gått upp tillräckligt på hennes kontroll...mer fett!! Tror inte det gått nåt besök därifrån där vi inte fått höra det...men men vi vet att hon är glad o hälsosam fis så ;)

Bokat efterkontroll hos BM har jag också gjort, fick tid 30 augusti...får se om hon slänger in en spiral då med, det vore skönt iaf :) Sen så ska vi boka in cellprovtagning med, dom gjorde tydligen inte sånna under sommaren, men ska iaf komma ihåg o boka in en tid för det :) Annars glömmer jag ju bort det, som jag redan gjort så länge haha...

jaja, intressantare än såhär blir det inte för den här gången!!

bjuder på två bilder på kottarna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0