tråk dag

har så tråkigt...är less på att bara vara hemma o göra absolut ingenting...har väl saker jag borde göra, men det har jag inte ork till just nu...men har iaf bakat lite bröd...så lite nytta har jag iaf gjort...får se om det eventuellt blir en tripp till Ikea idag eller inte, vore dock skönt att ha det avklarat för då kan bebis få komma närhelst den behagar :) fast det är ju sånt jäkla väder ute, så det känns lite onödigt att åka när det är som det är...jag sa iaf att jonny fick bestämma eftersom det är han som får köra :) jag blir inte bitter om han inte vill, det är fullt förståeligt :)

lite tråkigt också att niklas är lite hängig, han är trött o sover mycket...kanske är nerver bara inför förlossningen? hehe...man vet ju aldrig :D själv tänker man väl kanske o känner efter lite för mycket ibland, letar efter tecken på att förlossningen vill sätta igång snart...man blir nog ganska paff ändå när det väl händer kan jag tänka mig, även fast man tycker att man är så förberedd haha...
börjar själv känna mig lite hängig faktiskt...småsnorig (som alltid iofs) o nyser o har mig...bara allmänt slö, mår lite halv illa till o från å...men men det som inte dödar, härdar ju som det brukar heta :)

nää försöka rycka upp sig o få nåt gjort kanske? typ fixa klart det sista, bädda bebissängen o så?

15 dar kvar nu....tick tack...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0