sjukligt trött

jepp idag har jag varit så nära en zombie man kan komma utan att faktiskt vara en tror jag...har sånna här nätter som denna ungefär var tredje vecka ungefär...lyckades slumra till runt fyra imorse bara för att vakna halv sex för toabesök...o efter det kunde jag likt förbannat inte somna om...efter sex gav jag upp o gick upp...niklas var uppe o jag satte mig i soffan o gosade med grisarna...så frågade han vad det var för fel, varför jag inte kunde sova...då sa jag att jag känner mig lite ensam o är så jävla trött på allt just nu...har ingen ork kvar alls i l kroppen...undrar hur jag ska hitta energi till o klämma ut bebis? haha...iaf, niklas fick sitta o trösta sin trötta, snorande o gråtande val till sambo tidigt imorse...antar att man har sånna dagar med....vi lyckades väl somna vid halv åtta...o så vaknade jag halv tolv o kunde inte sova mer....jag skulle dessutom ha vart upp o ringt bm imorse, men jag stängde ju av larmet i sömnen haha...så jag fick ryck o började plocka lite o diska...vart en maskin tvätt o så gjordes kattlådan rent från scratch....var lite trött på att jason pinkat inne två ggr på bara några min för att lådan inte höll hans standard...höll på att börja gråta på riktigt när jag upptäckte den andra fläcken...var så trött o orkade bara itne med att han höll på som han alltid gör...ska bli skönt att hans kulor ryker snart...hoppas han behagar hålla sig till lådan sen...

för övrigt så händer det inte mycket....vi var ut på promenix bara för att försöka få ut bebisen...märker att jag får mer förvärkar o känningar ju mer jag rör på mig...så det är motion som gäller för mig dom kommande dagarna....hoppas det ger nåt resultat bara :) har tagit kort o så med, har bara inte orkat lagt in dom än...men det kommer sen :) se om man kan klämma in o träffa lite folk i veckan också, passa på att boka in dagarna så man bara inte ligger på soffan o rullar tummarna o väntar på att nåt ska hända :) träffar kanske Maria imorrn iaf :)

nåja, ska sluta gagga o kanske krypa till sängs tidigt ikväll då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0