lite snabb uppdatering

har nu har haft värkar till o från sen sjusnåret igår kväll...dom ökade och kom tätare o tätare fram till ungefär vid två inatt när dom avtog...sen var det lugnt ett tag o jag kunde sova mellan två o halv fem ungefär...då passade vi på att äta lite frukost...o värkarna kom tillbaka lite sakta men säkert...sen åt vi igen vid åtta ungefär...tack gud för den där värktimern vi laddade hem till mobilen, så lätt att se ungefär hur lång tid man har mellan det onda...så det är bara att pula i sig mat o dryck o passa på att springa på toa emellan innan det blir dags att ta sig genom det onda igen :) somnade sen om vid nio o vaknade för nån minut sen i världens (som det kändes iaf) längsta o jävligaste värk som inte ville ge sig...o för att göra det ännu värre så var man pissnödig utav helvette också samtidigt haha...bara å andas o tänka på annat, sen fick niklas vända på mig å hjälpa mig upp så jag kunde springa på toa haha....

nu väntar vi bara på att dom ska komma tätare så vi får åka in...dom kommer mellan 8-10 min nu, tänkte väl vänta tills det är ungefär 5 min mellan...om jag orkar stå ut så länge då...väntar nog inte iaf till det bara är tre min mellan som dom vill...det har jag nog inte ork till...

nåja lite snabb uppdatering sådär, ska försöka kravla mig ner i ett bad o slappna av lite...vi hör av oss om o när det händer nåt mer...


Kommentarer
Postat av: Karin

Fan va spännande, hoppas förlossningen går bra! Håller tummarna iaf ler

2010-01-15 @ 15:25:23
URL: http://metrobloggen.se/kakan84
Postat av: Anna

Bättre å vänta tills 2 minuter mellan... det där är för långt du har nu det är ju bara förvärkar.

2010-01-16 @ 14:56:48
Postat av: Anonym

Kom de nån bäbis

2010-01-24 @ 16:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0