Förvärkar

mm hade redigt med förvärkar igår när jag var med Maria o Jonny i västerås....speciellt inne på både Ikea o Media Markt...kraftigaste jag haft hittills, var ultrasvettig o mådde lite illa å...så det börjar väl röra på sig nu...förhoppningsvis :) men jag ska inte gå omkring o hoppas, kommer säkert gå över två veckor bara för att jag inte orkar med det här längre haha...höll igång lite med när jag kom hem o förvärkarna höll i sig :D kanske ska provocera hela dar tills det sätter igång på allvar? :D
Fick iaf köpe det sista vi tycker vi behövt till bebis igår, nu är det bara blöjor o amningsinlägg som ska handlas hem å...men det hinns väl med det å :) blir ju inte nån filmförlossning här inte iaf så...pang så forsar vattnet, jag har typ tre värkar sen kommer det en rentvättad tre månaders baby ut, o jag är smal på en gång efteråt....nää riktigt så kommer det inte att gå till haha....så vi hinner handla hem det där å :) idag så tänkte jag att jag ska bädda klart bebisens säng o så fixa klart med madrassen till vagnen...så är det klart för användning :)
o så ska vi försöka få grisarna att förstå att man INTE får använda vare sig bebissäng eller vagn som sovplats....se hur det går, har inte så höga förhoppningar när det gäller dom där två haha

fick besök av Maria o Carro igår kväll å, var väldans trevligt :) jämföra magarna lite ;) dom tyckte det såg ut som om jag hade stoppat in en boll under tröjan haha...men jag försäkrade dom om att det är en mage där under, som sitter ihop med resten av kroppen haha...en mage som börjar bli väldigt stor o otymplig nu...o som jag lessnat en hel del på...vill ha vår bebis nu ju! inte om två-fyra veckor!! men det är väl bara å gilla läget tills den bestämt sig för att komma ut...
Man vart väl lite mera otålig nu också efter det att Emmelie fått sin lilla bebis! Så kul!!! längtar tills man får se hur den lilla ser ut :)

nää nu ska jag släpa arslet från datorn o göra nå vettigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0