Förvärkar

jepp...har sovit lite dåligt i natt...vaknat till o från hela tin...har haft relativt regelbundna förvärkar som väckt mig hela tin...är snäppet kraftigare med o sitter i ett tag när dom kommer...hoppas hoppas det är på g nu :D bara 3 dar kvar så det är väldigt välkommet att komma ut nu faktiskt :D så nu är man lite trött, men ska väl käka frulle o duscha...sen kanske man somnar om en stund igen...vi tänkte ta oss ner på stan iaf, niklas behöver hårgrejjer o så ska vi kolla på lite byxor o strumpor till bebis...har ltie dåligt med det...långärmat med för den delen...så vi får se vad vi hittar :) förhoppningsvis så kanske man kan provocera fram lite värre värkar å ;)

nää frulle var det ja!

Kommentarer
Postat av: Katja

hehe ja jag har sett på fb att du haft värkar ganska länge.. så roligt för er, men jag ska erkänna att jag blir lite sur för att inget hänt mig haha.. just i väntans tider ska jag erkänna att jag blivit ganska självisk.. de är så tungt att gå över tiden. men imorse vaknade jag till en värk iaf, bättre än ingenting =) hoppas du slipper gå över tiden som mig!!

2010-01-15 @ 06:02:51
URL: http://katjalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0