2010

japp nytt år! det här året ska bli så mycket bättre än förra iaf :) en bra första månad blire iaf, för bebis SKA ut under januari månad vare sig h*n vill eller inte :D
Vi var hos Maria o Jonny igår, limousinen hämtade oss vid sextaget här hemma så vi skulle slippa gå :) mycket uppskattat! hela kvällen var dock mycket uppskattad iofs :) där fick massa skratt o god mat...skulle lätt ha kunnat käkat upp hela potatisgratängen själv om jag hade fått haha...tråkigt bara att man skulle ha ont överallt o va trött...inte riktigt sådär på humör, men jag försökte iaf :) sen vaggade vi hem i natten, var ganska msysigt faktiskt....

idag var det tänkt att man skulle ta tag i det sista som behöver förberedas för bebis (som inte höll vad vi kommit överens om, den skulle ju komma idag! skitunge! haha), typ bädda sängen o fixa med täcken o madrassen till barmvagnen...men vad har jag gjort då? Jaa ingenting faktiskt...orkade iofs släpa mig ner med niklas till affärn o handla lite förnödenheter (kattsand bla, intressant jag vet ;D) annars så gick jag upp ur sängen strax före två på eftermiddan, klädde på mig, tog mina järntabletter o en muffins...sen låg jag lite på soffan innan niklas plockade fram frukost o låg lite till på soffan...sen gick vi till affärn o när vi kom hem parkerade jag arslet framför datorn medan niklas diskade o nu lagar han mat...kasslergratäng....jag har en väldigt produktiv dag idag måste jag säga haha...får väl skylla på att jag har ont överallt så ;)

nää nu är det snart dags för mat...sen får vi se om jag fortfarande är sugen på cola o orkar/vill släpa mig ner till affärn igen...

o just det, Emmelies vatten gick i morse, hoppas på en liten bebis inom det närmsta dygnet :D Tror hon blir först ut i föräldragruppen iaf. Spännande!!! :D jag håller tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0