V.25

Japp v25 idag...."bara" 15 kvar då....+- två veckor... känns som att det är så lång tid kvar, fast ändå så lite...kommer väl bara säga poff så är det januari o det är dags att få ut den där inneboenden man haft där i 9 månader :) så idag bestämde jag mig äntligen för att fotografera den....nu när den ser ut som jag vill att den ska se ut haha...



o så har Bruce varit så snäll o dekorerat magen åt mig med fina klösmärken haha....stackarn vart livrädd när jag skulle bära han förbi tvättmaskinen som centrifugerade för fullt....så han klöste allt han hade för att komma loss den lille fegisen....han skulle man lätt kunna skrämma ihjäl så rädd som han är för alla möjliga ljud haha...har även märken på vänster bröst o ett hål i häger handflata....tack tack :D

Nä nu är det dags för lite mat, blir hamburgare med massa lök o strips till :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0