Tidsfördriv...

Vad heter ni? -Jenny o Niklas
Hur träffades ni?- På internet, på helgon för att vara exakt...jag hade tråkigt o hittade på honom o skrev o han svarade :)
Hur länge har ni varit tillsammans?- Sen 26 augusti förra året..
Är ni förlovade?- Nope...inte än, men vi ska iaf :)
Bor ni ihop?- Jaa det kan man väl säga...fast blir på riktigt sen när han är klar i skolan o kan skriva sig här :)
Har ni barn?- I januari har vi barn :D
Har båda körkort?- Nope, men förhoppningsvis så ska det väl inte dröja så länge innan honey har det
Kommer du ihåg er första kyss?- O yes det gör jag...på OKQ8 i Rättvik faktiskt <3
Vem sa "Jag älskar dig" först?- Jag skrev det först o Niklas sa det först :)
Vem är äldst?- Niklas, han är ju gammgubbe jämfört med mig ;)
Vilka stjärntecken är ni? - Jag är jungfru o Niklas tvilling
Vem fyller först på året?- Niklas
Vem är längst?- Niklas
Vem sjunger bäst?- Det är garanterat han, jag är tondöv o nasal...ingen bra blandning haha
Håller ni handen på stan?- Kan man gå på nåt annat sätt?
Har ni haft sex?- Hell no!!! ;)
Kände ni varann innan ni blev ihop?- Inte mer än det vi fått veta genom internet o lite dejting
Vad har ni gemensamt?- Vi vet vad vi vill ha ut av livet, vi är på samma ställe, båda har sjuk humor på sitt sätt haha...samma värderingar...svårt...men det är en hel del :)
Blev du kär i första ögonkastet?- Inte kär, men förälskad...o sen kär på en gång efter det haha
Har ni någon speciell låt?- Njae...men av nån anledning så tänker jag alltid på honom när jag hör "Curly Sue" o "Come clarity"
Har ni några "frikort"?- Absolut inte!
Har ni stora framtidsplaner?- Beror på hur man ser det...men hus, jobb, barn osv...Svensson-paketet så att säga :D
Har ni gråtit i varandras armar?- Japp
Har ni varit utomlands tillsammans?- Nää...för Rättvik räknas väl inte som utomlands? :P
Vilket är ert bästa minne?- Oj...finns många fina minnen...o fler ska dom bli!
Vem lagar bäst mat?- Vi är nog ganska lika....fast jag kanske pyttepyttelite bättre ;P
Vad gör ni en vanlig vardagskväll?- Kollar på film eller tv ihop...äter...har frispel o bara flummar runt i lägenheten med varandra....skrattar väldigt mycket...
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?- Jaa....jag tror det iaf...har inte tänkt på det faktiskt...
Bodde ni långt från varandra när ni träffades första gången?- Han i Falun o jag i Sala...men vi träffades i Rättvik första gången...
Blir du lätt svartsjuk?- Ne...kanske lite ibland, men jag visar det inte....fast han vet nog om när jag är svartsjuk haha
Brukar ni bråka?- Nej det gör vi inte...men vi kan va tjuriga ibland o gnälla lite då å då...
Ringer eller SMS:ar ni mest?- Jag ringer mest o Niklas sms:ar mest
Vilken är hans finaste kroppsdel?- Helt klart hans ögon...dom visar så otroligt mycket känslor beroende på hans humör...sen är hans armar ganska mysiga att ligga i med :)
Vad använder ni för preventivmedel?- Vi använde p-piller tills jag skulle byta...då vart det en kotte ist <3
Brukar någon av er prata i sömnen?- Jag kan mumla ibland....o han kan låta lite...haha...

Hade lite tråkigt haha....märks det? :P

 


Kommentarer
Postat av: emelie

Nåååågon hade visst tråkigt!!!

2009-09-29 @ 18:23:45
URL: http://stjarnamedsvindel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0