Imorrn smäller det!

yes...Bruce stora dag....kastrering på schemat....stackars min lilla plutt!! kommer gråta när jag lämnar honom ju! det är ju synd om honom jue....fast man kan väl inte sakna det man inte har nån vetskap om? haha...jobbigt som fan är det iaf att höra han gå omkring o jama o klaga över att han inte får äta nåt...o han ser helt förstörd ut när jason fått gå o äta...han tror säkert att jag inte tycker om honom längre...lilla gubben....om man bara kunde förklara för honom så han förstod...undrar hur jason kommer reagera på att vara hemma själv hela dan å...o på bruce sen när han kommer hem igen...min lilla plutt :(

idag var jag då på kursen...helt jävla meningslös....bara satt på en stol rätt upp o ner hela dan i stort sett....lyssnat på saker som man redan vet....dödat ryggen lite....tack o lov så behöver vi inte vara där på onsdag...ska ner till Af imorrn med mina papper o diskutera saken...kan ju inte behöva gå kvar tycker jag...ska se vad vi kan komma fram till...kanske kan få ha praktik här nåra dagar i veckan ist...tills vidare....jaa men nu vet jag ju iaf att jag inte kommer klara av att sitta där...fick ont överallt av den där stolen...o rummet var smockfullt med folk...kunde inte direkt ställa mig upp heller utan att blocka för nån stackare....

fick lite mindre roliga nyheter av niklas idag....läraren hörde ääääntligen av sig...o vill han ha muntlig komplettering (som han typ blivit lovad) så kan dom inte träffas först nästa vecka!!! fan va sur jag vart....vilken framförhållning av lärarna tycker jag...dom verkar ju inte så intresserade eller engagerade i sina elever för fem öre...bara pengar o resultat....dom kan tacka nån högre makt för att jag är här nere o inte däruppe...då skulle dom få veta att dom lever fan...har blitt lite mer aggressiv senaste månaderna, undrar varför? hehe....men jag vet ju att han måste va kvar för å göra klart det där så man har ju lite förståelse ändå :) men det suger som faan att jag ska få va utan han minst en vecka till :( humöret o krafterna börjar ju som sagt var sina ganska kraftigt nu :( blir nästan sur på han för att han är borta, fast det inte är hans fel...hormoner, hormoner, hormoner!! :(

en rolig grej med den här dan är iaf att jag var o hämtade ut min (vår haha) gratis babybox från Babyproffsen...vart riktigt nöjd med blöjhinken faktiskt...den var större än vad jag trodde :) kommer bli riktigt nice :D tänk att man kan bli så till sig över en hink till för skit :D man fick även bla en napp o lite blöjor...fan vilka pluttiga! tänk att bebis ska komma ut o faktiskt använda dom, det är helt otroligt! så små o söta :) så ett tips Maria o Carro om ni inte fixat en sån redan :) gå in på deras hemsida o registrera er o hämta ut er box sen :)



nää nu ska jag försöka äta o vila inför morgondagen....

saknar dig honey-bunny!!! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: emelie

lärarna på YA är helt knäppa i huvudet!! Dom bara ställer till det för en! för mig gjorde dom fel två ggr. för en tjej i min klass så tappade dom bort hennes arbete två gånger och sa sedan till henne att hon inte lämnat i det!

Egentligen så ska Niklas sätta sig utanför lärarrummet och bara vara väldigt irriterande tills dom sätter sig ner och lyssnar på kompliteringen! Kan ju inte ta så lång tid!!

2009-10-20 @ 12:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0