Imorgon...

kommer han ätnligen hem!!! som jag har längtat!!! äntlige kommer allt vara som det ska va igen :)


<3

idag var jag till bm igen...allt såg bra ut, hade lite lågt undertryck bara....ingen fara tänkte jag...jo tjena, det slutade med att jag vart så yr i mössan o illamående så dom inte släppte mig därifrån först jag legat ner o vilat en stund haha...är tydligen bebis som trycker på nån ven ibland, då kan det bli så....men läskigt var det....sov en bra stund sen när jag kom hem haha...o tydligen så ligger bebis väldigt ytligt, därav min stora mage :) men den var så fin så sa bm :) o jag har nästan bara lagt på mig på magen å :) tog vaccinationen också...så vi får väl se hur sjuk jag blir sen då :D

nää nu ska jag ner på stan å köpa alvedon utifall jag får feber av sprutan :) ringa ett par samtal med :)

adjö!


Kommentarer
Postat av: Kakan

Tack för kommentaren. Så väl känner jag dig att jag vet att det du skriver är sant! De jag syftade på var vad Min syster och Kicki har skrivit i sina bloggar under våren och sommaren, vet att jag inte borde läsa detta, för jag vet att jag blir så förbannad, men det är ju "roligt" att få veta vad de tycker om hur JAG är som människa i deras ögon, tydligen är jag väldigt lättlurad och dum i huvet! Dom tänker inte på deras egna relationer och hur deras parter har betett sig genom åren. Skillnaden är att jag inte kräver att de ska välja en partner som JAG tycker om och trivs med!

2009-10-28 @ 18:42:04
Postat av: Karin

Haha jaaa det är ju våran specialitet med vaniljbullar! Får skickas några på posten, fast då är de kanske inte så frächa när de kommer fram haha

2009-10-31 @ 18:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0