"har du tråkigt?"

ja det frågade min mor mig idag efter jag ringt henne tredje gången för dan haha....o jaa jag har vääääääääääääääldigt tråkigt.....har inget å göra o kan inte umgås med nån heller....jävla jonny smittade ju ner mig under den korta stunden jag var hos dom i tisdags haha....fast det var ju på egen risk jag var där så :) men jag hade ju inte direkt räknat med att bli sjuk direkt...tur att jag har grisarna hemma...annars skulle jag dö....typ...o dom har varit riktigt söta, bara gosar med mig o ska sova på mig, gärna bägge på en gång ha ha....
lite små drygt bara när dom väcker mig med en timmes mellanrum tidiga morrnar när dom vill gosa....

o imorrn har niklas varit borta en hel vecka *snyft* så tomt här utan han ju...känner mig så ensam o halv....fast det är ju bra å andra sidan att vara lite i från varandra ibland å så man hinner längta lite...men jag tycker verkligen det räcker nu ;) nu får han komma hem snart! :D hoppas det går bra med lärarna nu så han får träffa dom i början av nästa vecka o inte i slutet.....så han kan boka in dubbelgång med på jobbet :D

o bebis har varit riktigt aktiv senaste veckan...bara boxas o sparkas hela tiden :D man blir ju bara mer o mer otålig, tre månader kvar o I can´t wait!! :D på måndag ska jag hämta ut vår gratis babybox å på Babyproffsen....o så ska jag skriva en liten lista på saker vi ska ha hemma tills bebis kommer...så kan vi börja bocka av allteftersom det införskaffas :) får se när mamma o jörgen kan komma med vaggan också...få börja ställa i ordning lite, bygga bo :) vi behöver inte skaffa så mycket kläder heller skulle jag tro, mamma sparade ju massa från när vi var små och så har vi fått massor av snälla Angelica med :) det tog vi tacksamt emot :)
har tänkt lägga ut fler bilder på magen, men det är lite svårt att knäppa på sig själv har jag märkt :) så det får vänta tills Niklas kommer hem...

Miss u honey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0