sömnlös in Sala-C

yes....sömnlös....det är härligt....har varit vaken sen 03.46 då jag vart tvungen å gå upp för den vanliga kisspausen....observera att jag då lyckades somna ungefär 02.50 för kvällen/natten....efter kisspausen har jag legat o vridit o vänt mig i sängen....inte lyckats somna om....det känns underbart, verkligen....höfterna värker, benen ömmar o bebis bökar runt...inte lätt att somna då inte...o när man vrider o vänder sig så ligger man bara å tänker o tänker....vilket inte underlättar om man ska sova :( så jag gav upp och tänkte att jag sätter mig här en stund...se om man blir nå tröttare....tog med mig täcket också utifall jag skulle falla i trött-koma på soffan...la la la la...vad gör man uppe vid den här tiden egentligen som tidsfördriv? hade varit skillnad utifall jag skulle haft jobb att gå upp till, men det har jag ju inte...o det är inte direkt så man kan ringa nån heller å fördriva tiden med...alla sover eller är på väg till/på jobbet....fattar inte att jag ska ha så ont i höfterna just inatt....har ju inte gjort nå speciellt som kan ha orsakat det heller....o när man inte kan sova på rygg eller mage längre, så har man bara sidorna kvar och det funkar ju inte om man har ont i höfterna :( bara sitter här o gäspar o gäspar så tårarna rinner, men inte fan kan jag somna ändå....*bitter*

sen bitter över en annan sak, vi får inga pengar först på måndag som det ser ut som nu....kul....o annika som fyller i helgen o vi som skulle dit....hade verkligen sett fram emot att åka iväg för en natt, träffa familjen o så...men det går ju inte!!! om dom inte skulle börja med gratis tåg helt plötsligt då....men det är ju inte så trovärdigt....så det blir snällt till å sitta här i lägenheten o bara existera o va bitter hela helgen....kuuuuul!!!! känner att jag håller på att utveckla världens mest trevliga humör just nu....

kanske ska kolla om det finns nåt att kolla på i brist på annat tidsfördriv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0