Bilder

jaa här kommer magbilderna då...har äntligen orkat leta reda på usb kabeln :)

v 31 framifrån....o man ser inte dom pyttesmå bristningarna som faktiskt finns där...tackar min nokia för det ;P


o så v 31 från sidan....

gick in i vecka 32 idag...så nu är det verkligen inte långt kvar :D var till bm idag och allt så bra ut som vanligt :) Sf måttet var 30 cm....växer med tre cm mellan besöken...o ligger helt perfekt på kurvan :D fick återigen massa beröm för min mage...den är ju så fin säger hon :D o fick känna vart huvudet ligger, hon visade hur jag skulle känna :) o bebis ligger tydligen redan med huvudet ner...men h*n kommer böka runt massvis innan det är dags att ligga med huvudet ner inför förlossning :) och så förklarade hon vad hon menade med att bebisen ligger ytligt, dom flesta gravida blir tjocka också när magen växer, men inte jag...jag har bara mage :) kul med beröm iaf :D

så avslutar med en bild från festen i lördags som fick niklas att nästan tappa hakan :D

Angelica bjöd ju på mat o liiite dricka :) man fick ta hur mycket man ville :D det här är efter ungefär halva kvällen, så det var extremt mycket mer innan :D Niklas var i sjunde himlen...typ....så mycket öl man kunde dricka, gratis :D så tack för en jättekul kväll, det gör vi gärna om :) o middag o film nåndag låter ju nice, vi får komma överens om nåt :)

nu ska jag äta lite deluxe bacon o pasta tänkte jag....senare blire fisk!! :D o kanske brownies med ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0