Varför är det dubbelt tyg i pungen?

jaa...det undrar jag....sitter i soffan med niklas kallingar på mig...så skönt....om det inte vore för den här påsen som hänger i vägen haha....så störd o nyfiken som jag är, så började jag ju pilla lite på dom, undersöka och så...inte ofta jag har fillingar på mig ju....o då kom jag fram till att jag tyckte att det var konstigt att det var dubbelt tyg i pungen, eftersom den saknar gylf....har den gylf så är väl funktionen att invånaren innuti skall kunna trilla ur så lätt med dubbelt tyg.... så jag frågade niklas, o han svarade: "För att kunna hålla upp pungen, den är ganska tung" och så skrattade han till efter det....sååå jag misstänker att hans svar inte är det riktigt haha....

jaa det kanske märks att jag har lite lätt tråkigt....haha....men niklas får nog se upp och förvara sina kallingar utom mitt räckhåll, för dom var jävligt sköna att ha på sig...dom kanske försvinner annars på nå mystiskt sätt annars ;P

ska försöka mig på att hitta nåt att roa mig med....såå....hejdå!!!


Ps... Grattis till lilla Mormor som fyller idag! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

det är en av bebisarna från första kullen som har fått somna in.. Inget kul men den blev aldrig bra. Så det kändes bättre att den fick somna. kram maria

2009-05-09 @ 17:42:54
URL: http://bussdriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0