jag är så jävla bäst ibland....

yes, känner mig väldans stolt över mig själv....lyckades fippla lite med en grej till bloggen jag ville ha....o lyckades klistra in HTML-koden på rätt ställe, utan att veta vad jag gjorde :D så glad!!! resultatet ser ni nu där till höger....min lilla bebis....ser mer ut som en alien än så länge men men :D glad är vad jag är :D nu ska jag bara försöka få till nån snygg design å....men det får jag nog fan skaffa hjälp till, för det är helt okända marker....he he....så om det är nån som är bra på sånt så hojta gärna till!!

annars har det inte hänt så himla mycket i mitt lilla liv....jaa förutom en växande böna i magen då :P håller på å gå dubbelt på hemtjänsten här uppe i Falun, så snart ska man väl få in lite pengar å, skööööönt!! vi flyttade även en del av min lägenhet igår, var jobbigare än vad jag trodde haha....men nu känns det iaf lite som hemma här å när det inte bara är niklas grejjer här :) skulle ha haft en av våra små missar med oss hem också, men personen som skulle hjälpt till från början hittade plötsligt annat å göra utan att säga till....det var inte så snällt o uppskattat faktiskt!!! tycker man kan ha lite framförhållning å säga till isf om man ska göra nå annat....men men alla tänker väl inte som mig antar jag....men jävlar vad bitter jag varit o fortfarande är....men det lägger sig väl....nångång....

ska försöka bättra mig i övrigt om att uppdatera lite här å....men jag lovar inte haha....men ska iaf försöka mitt bästa :) men nu ska jag avrunda, vi ska till affärn för å handla lite choklad....sen blire kanske en film med lite glass o jordgubbar :D

bajbaj!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag kan hjälpa dig med en schysst design om du vill!

2009-06-07 @ 21:51:06
URL: http://mjonsson.blogg.se/
Postat av: åse

stort grattis till den lilla kotten i magen!!!=)

2009-06-07 @ 22:46:56
URL: http://lovasmammas.blogg.se/
Postat av: Kiki

Uuuuh! Coool bebis :-D Sån vill jag oxo ha sen då jag blir gravid. Då får du hjälpa lilla mig :-p



http://designadinblogg.blogg.se/

Här inne kanske du kan få lite stylinghjälp till din blogg =)

2009-06-08 @ 13:38:47
URL: http://puvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0