19 dar

japp idag är det 19 dagar (v 38 nu (37+1)) kvar tills den här lilla bebisen i magen förväntas titta ut...o tiden går så jävla sakta!!! fick jag bestämma så skulle vi få åka in NU o klämma ut den :) det räcker med graviditet för min del nu...är skapligt trött på det hela nu...trött, ont, kissnödig, stel osv...U name it...för att inte tala om att man känner sig fast i lägenheten med...kan inte ens gå till affärn utan att ha ont precis överallt o svettas som en tjock hårig tysk i bastun....håller på att växa fast i soffan...o stackars niklas som får stå ut med allt gnäll å...nää om folk inte hälsar på mig så kommer dom troligen inte att få se röken av mig först jag fått ut bebisen...jag orkar inte gå nånstans och har ingen kraft till det heller, det tar som fan på krafterna att ständigt ha ont...o värre blire när jag ska försöka gå nånstans å....har ju ont så man typ vill dö bara jag ska ta mig från tex soffan till toan....nää det blir 19 långa tråkiga dar för min del....sen så kan man väl garantera att jag itne kommer få föda först i slutet av januari heller så...hääärligt!! är så extremt positiv idag...men man kan ju inte alltid vara på topp heller...drömscenariot vore ju att få åka in på nyår med värkar o så tittar bebisen ut strax efter tolvslaget :)så får vi en 2010 bebis o jag behöver bara gå o vara preggo i två dar till :) men det är ju att önska lite för mycket kanske...


en dryg sak till just idag, katterna bara följer efter mig vart jag än går...får inte vara ifred...speciellt inte för lilla Bruce....bara jamar o ska slickas...o Jason som bara MÅSTE ligga på mig eller brevid mig...undrar vad det är för fel på dom egentligen?

nää ska hoppa in i duschen o sno en kram av niklas...då kanske man blir på lite bättre humör?

Kommentarer
Postat av: Karin

stackare :/ Hoppas h*n vill komma ut snart

2009-12-31 @ 17:23:25
URL: http://metrobloggen.se/kakan84

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0