Dag 01 - presentera mig själv

För er som inte redan vet det, så heter jag Jenny, kallas mest för Knabbo eller Knabbsälen...blir hela 29 år i spetember, men känner mig fortfarande som typ 18, på min höjd 20 ;)

Jag lever sedan tre år tillbaka med mannen i mitt lilla liv, Niklas...känns som om vi alltid varit tillsammans, men ändå inte :) mina andra hälft verkligen! Tillsammans har vi lilla Nova-Li på snart 1½ år, och hennes lilla syskon som kommer den 26 juni är det tänkt (snälla kom tidigare haha!). I vår lilla familj ingår också två små fyrbenta saker kallade Jason och Bruce.

Dom flesta uppfattar nog mig som lite blyg o tillbakadragen till en början, vilket stämmer bra. Måste ju iakta omgivningen o folket först innan man kommer ut ur skalet ;) Men sen är jag rätt social skulle jag tro :) Är en väldigt negativ och pessimistisk person, förväntar mig alltid det värsta...då kan man ju inte bli besviken liksom haha... men försöker öva på att vara lite positiv emellanåt med. Jag kan även vara väldigt utåtriktad och social, men trivs lika bra hemma själv med familjen som sällskap :) Lite ensamvarg, skönt att vara ensam ibland å! Är även väldigt innåt när det gäller känslor och pratar inte gärna om sånt, vilket inte alltid är så bra...tycker inte att andra vet hur jag mår (förrutom Niklas då), vill inte visa mig svag helt enkelt...folk har en tendens till att tro att jag nästan är känslokall, men jag är allt annat än känslokall...är egentligen väldigt känslig av mig...i hemlighet sådär ;) Är expert på att sätta alla andra före mig själv, vilket inte är så bra i alla lägen kanske...

Vet inte om jag har några direkta intressen, men vi tittat mycket på film i det här hemmet... sedan så gillar jag det där standardgrejjerna design, inredning o smink o sånt fast jag inte lägger ner så mycket energi på det haha...gillar att skapa saker, men har ofta brist på både ork o fantasi så det blir itne så mycket gjort ;) o skulle jag ha massa massa pengar så skulle vår lilla radhus vara pimpat till tusen :D Vore jag inte så lat så skulle laga mer mat och baka mycket mer för det tycker jag är kul...men orka liksom? haha

har planer på att utbilda mig vidare efter mammaledigheten, eller kanske validerar upp mig till uska medan jag går hemma med minsta kotten...vi får se...o vad det blir är inte helt säkert, men det känns som om att det lutar åt sjuksköterksa så småningom...med inriktning barn....men vi får se vad det blir av mig när jag blir stor :D

Jaa vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, jäkligt svårt det här att försöka beskriva sig själv måste jag säga!
Ska luta mig tillbaka i soffan nu o njuta av min påskpresent från Niklas tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0