foglossning from hell...

har så fruktansvärt ont i fogarna....främst dom i ljumskarna....mest i vänster sida....kan knappt ta mig fram för det gör så jävla ont...o ta sig i o ur soffan är ett projekt i sig med....det är härligt att vara preggo ibland, verkligen! ha ha...men jag tänker så att det snart är slut på skiten, och man får belöningen för allt slit o lidande :) även fast det nog kommer vara jobbigt också när bebis kommit emellanåt :) två månader o en dag kvar nu :)
hade tänkt lägga upp magbilder för v 31 nu också, men jag orkar inte leta efter usb-kabeln till mobilen så det får helt enkelt vänta tills imorrn :) o imorrn så går vi in i v 32....det närmar sig med stormsteg...o närsomhelst mellan 1:a o 17:e januari är invånaren i magen välkommen ut....inte senare helst :D men det visar sig :) om man ska kolla på mammas graviditeter (vilket jag fått höra att man kan göra för att få ett hum om sin egen) så kan h*n komma närsomhelst om ca fem sex veckor...känns overkligt att tänka på :)

nog om det....var på fest hos angelica igår...det var mycket trevligt! massa dricka, kycklingtacos och folk :) trodde ögonen skulle ploppa ut ur skallen på niklas när han såg badkaret som var fyllt till brädden med öl o cider som man fick ta hur mycket man ville av :) han drack ett par öl om man säger så ;) jag tycker om att komma ut o träffa folk sådär, inte bara sitta hemma o va tjock ;) även fast jag kanske inte orkar lika mycket som förr så är det trevligt tycker jag....o folk verkar tycka det är trevligt att man kommer o är social trots att man är ett preggo :) jag är ju fortfarande jag, bara lite mer framtung ;)

nää...ska sätta mig o lägga in den usla räkningen som ska va betald imorrn...sen blire sängen, så trött i dag...kännt mig bakis med...kanske legat o andats in niklas ångor inatt, vem vet? :P

nattnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0