Nykläckt

har fått en alldeles ny liten kusin här i veckan....lilla Alicia!! can´t wait tills jag får träffa henne o lukta o gosa med henne! en liten liten bebis... :) får sno henne tills vår lilla kotte kommer :)


här, alldeles ny o skrynklig! STORT grattis till Micke, Marie och storasyster Jasmin!! :D

Annars då? har jobbat min första kväll på egen hand....gick asbra, förstod inte varför jag var så nervös egentligen, men det är väl bara så det är antar jag :) Sånna här dagar verkligen älskar jag att jobba med äldre, dom är så söta och blir så glada för att man tar sig tid å pratar med dom o lyssnar på vad dom har å säga... o det tycker jag är mycket viktigt....det är ju för deras skull vi är där :)

måste erkänna att man börjat längta lite extra mycket nu när Alicia kom till världen, men det är ju så himla långt tills det är januari....förstår inte hur man ska stå ut haha....men tiden går väl fortare än vad vi hinner märka :) känner mig väldigt glad över att jag verkat få slippa illamåendet iaf....har inte haft nå illamående hittills iaf, så jag håller tummarna för att jag ska slippa det helt :D det enda jag märkt av hittills är extrem trötthet, växtvärk (som försvunnit nu), ömma bröst, framför allt bröstvårtan, större bröst, fortare hungrig o mätt, sedan så är jag nästäppt hela tin....sen att jag inte kan få igen några byxor alls över magen haha....så jag håller numera till i diverse mjukisar....inte så snyggt alla gånger, men ack så bekvämt :D haha.... men ska ner på stan i veckan o kolla in lite leggings o grejjer....kanske till o med slår till på ett par jeansleggings fast jag tycker dom är fasligt ful egentligen....men vad gör man inte haha??

nää, ska ta o klä på mig lite, vi ska bege oss ut i regnet för å inhandla lite marabou-choklad med jordgubb i....honey vart helt såld när han såg dom :P

Kommentarer
Postat av: Kiki

Hörrö! Det är inge fel på jeansleggins. Jag har ett par mörkblåa sörrö :-D Köpta på cubus :-p



Hälsa karln din att jag jagade Bruce som fan igår. Fick TRE kort på han. Skickar dom sen =)

2009-06-14 @ 11:02:41
URL: http://puvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0