I did it!

yes, idag skedde det....jag kunde inte hejda mig...var ju tvungen....så sött...honey fick nästan ta tag i mig o släpa bort mig från avdelningen...annars hade vi inte haft pengar kvar till mat haha....men två stycken små bodys fick följa med hem....bara 29,50:- styck så jag slog till :D så nu är dom första kläderna inhandlade....fast vi kommer å inhandla lite mer, då o då....stackars bebis kan ju inte bara ha två stycken klädesplagg å varva mellan haha....tänkte slänga in en bild på dom här å, så alla får skåda dom små söta plaggen :) vare sig man vill eller inte :D


söta eller hur? o vuxenpoäng, den gula är gjord av ekologisk bomull :D

idag har jag o honey uträttat lite ärenden på stan, kopierat lite papper o hämtat blanketter som ska fyllas i o skickas in till diverse ställen....sedan var det tänkt att vi skulle kolla efter nå form av byxor till mig, hittade ett par som var schyssta på Gina, men tyckte inte att det var värt att köpa ett par byxor som jag inte kommer kunna ha om nåra veckor....så det slutade med att vi gick hem utan byxor o med plaggen ovan här :D vart alldeles stressad o svettig av å gå och försöka hitta nå byxor....får försöka igen sen då...kanske när jag åker till uppsala nästa vecka....syster kan kanske hjälpa mig, hon brukar kunna hitta sånt som jag vanligen inte sätter på mig så :)

sen har jag varit så oerhört trött hela dan....först stan, sen gick vi upp till Maxi o handlade grejjer för niklas tårta imorrn....ska baka en chokladtårta fylld med jordgubbar o bananer och garnera den lite fint sen å....han var så uppspelt när han fick gå o välja vad han ville ha på tårtan....han är så söt min honey <3
när vi kom hem la jag mig på soffan....o sa till han att om jag somnar så väck mig kl 21....desperate housewifes ju!! kan man inte missa inte :D o mycket riktigt, jag somnade....fast jag sov nog bara en halvtimme, men det räckte, kände mig så himla mycket piggare efteråt....så förlåt om jag inte hört av mig, har bara inte orkat....ska ta nya tag imorrn....o sova länge imorrn :)

för övrigt ska jag jobba 8-16.30 på torsdag o 8-13 på fredag....sen får vi se vad jag får för tider....fick erbjudande om lördag med, 17-21, men har inte hört nå om det så nån annan hann väl före mig :) så kan det va :) har absolut inget emot att jobba på midsommar o midsommarafton, det hade inneburit nästan 2000:- för 10 timmar....men 1000:- för 5 timmar tackar jag inte nej till direkt :P ska jobba så mycket jag får o orkar, vi ska försöka samla på oss så mycket pengar vi kan nu....det är ju bra å ha till fattigare tider....o speciellt nu när man måste köpa dyra babygrejjer :D

niklas mamma har berättat för hans mormor nu att vi ska ha barn....hon hade blivit jätteglad tydligen och skulle ut o köpa garn.....hon ska börja sticka lite babykläder, i färgerna vitt o turkost :D Bella hade berättat att jag gillar turkost så :D känns jätteroligt att hon vart så glad...vi måste åka o hälsa på henne nångång så jag får träffa henne å :)

nää nu ska jag fortsätta glo på desperate housewifes....later!!

Kommentarer
Postat av: Kiki

Den gula bodyn var jue skitfrän :-D Den måste ni rama in sen, haha!!

2009-06-17 @ 08:46:27
URL: http://puvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0