I wanna take a ride on your discostick....

yes....trött som få....hade asroligt igår, men känns dock liksom lite som att jag börjar bli för gammal för å partajja ha ha....fast ska väl va glad ändå, är ju bara trött....kunde ju va far worse om man säger så...
det var verkligen asskoj att få träffa alla mina people igår, var ju fan nästan fem veckor sen vi sågs sist.....o så ska jag stanna en vecka till....så vi ska nog hinna umgås lite mera :) sen så när niklas praktik är klar så sa han att vi skulle va här nere ett tag....JEEJ!!! :D fan kommer verkligen sakna allt o alla här i sommar....känns väldigt sorgset, men får se framåt, vi flyttar ju snart tillbaka igen....o så är det inte så långt å åka för å hälsa på heller :)

kände för att verkligen festa loss o ut o dansa arslet av sig, men tröttheten o alkoholen tyckte annorlunda haha....men vem vet, kanske får ett sånt sug snart igen :) o då SKA jag ut o dansa....även fast det är typ bara 18 åringar ute....kan visa dom hur man ska göra om inte annat ;P ska iaf ha utflyttningsfest sista helgen i maj  eller första helgen i juni....så alla som känner att dom vill o får komma är välkomna :D svina o supa loss bland mina kartonger, det blir grejjer det :D

saknar mitt lilla sugarplum....speciellt nu när man är lite trött o seg....vill bara ha han här för att kunna ligga på soffan o mysa....snuffla på han, känna hans varma armar kring kroppen....MYS!! :)



ska iväg å hjälpa elin med köket....later!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0