Nytt ställe, nya tag....


japp, tänkt o gjort.....nu befinner jag mig på ett nytt ställe....kanske lusten till å skriva å uppdatera infinner sig lite oftare? Det är ju iaf värt ett försök så :) men för tillfället så är mitt liv ganska långtråkigt o trist....jag bara existerar i stort sett...det där vanliga, äta, sova osv.....o det enligt mig själv är väl inte direkt så jävla intressant i det stora hela...kanske ska börja uppdatera bloggen så fort jag gjort nåt, typ ätit, för att kunna in i minsta lilla detalj beskriva upplevelsen från olika vinklar? Hmm...jaa kanske det....

Senaste tiden? jaa har befunnit mig lite längre norrut i detta avlånga land, nämligen hos honey i kopparstaden Falun-C....eller som jag skulle kunna skriva, min blivande hemstad.....jepp, utifall ni inte redan fått den nödvändiga informationen, så flyttar jag upp hit....lämnar mitt kära Sala-C för ett tag....nångång i slutet av maj, början av juni.....så jag hoppas verkligen alla mina  people tänker göra mig sällskap i en brak-utflyttningsfest?!  Men var så lugna, jag återkommer i höst sen....med tre stycken till invånare....Nickepicke, Nitro o Lars-Åke..... Nitro är Nickepickes lilla fyrbenta bäbis o Lars-Åke är vår gemensamma lilla fyrbenta bäbis som kommer hem till oss någongång i sommar....Fast blire ingen hane så får hon nog heta nå annat, nån som har nå förslag?

i övrigt så lider jag av en ganska stor Sala-längtan.....saknar faktiskt den lilla byn....måste va typ tre veckor sen jag var "hemma" sist....fan när jag efter mycket om o men satt på tåget på väg till Falun igen efter påsk, så stod tåget stilla i säkert hundra år på station i Sala....kändes som hundra år iaf haha....o jag fick seriöst typ hålla mig själv nere på sätet för att inte kliva av tåget....kändes jättejobbigt på nåt sätt....hade sån enorm hemlängtan....fick hålla mig från att börja gråta som ett barn inför alla chockade pensionärer.....o det gick bra....tills jag ringde Honey o prata med han....då kom tårarna....o som väntat så glodde pensionärerna så jag trodde ögonen skulle ploppa ur skallen på dom....men ursäkta mig för att jag har hemlängtan som förvärrad av att man har lite HORMONSTORM i kroppen för tillfället....jävla menshelvette....får en å börja böla för minsta lilla....töntigt! Honey tyckte ju då att jag skulle ha hoppat av i Sala o sen kommit upp senare, men jag sa då att han faktiskt väger tyngre än min kära hemstad, då tror jag han vart lite glad faktiskt :)

men ska bli jävligt skönt att komma hem på fredag igen....om inte för att jag har MASSA å göra....packa o rensa o dona....*suck* o sen träffa alla mina people igen....bara toka med Knarrénberg o våra regnbågskottar, lata mig o glo på film med Älin, skvallra o skratta med Evelyn, klämma in en fika med Kiki(om du fortfarande är intersserad *S*), prata massa skit o reda ut tankar o shit med Kärin....kanske gå en sväng med Linda om hon vill? Minns vår tokiga promenad i regnet i somras, fan va blöt jag var haha...

nää kanske ska lägga sig framför tvn o glo på nå kvalitetsprogram kanske? jaa så får det bli....

later then!

Kommentarer
Postat av: Kiki

Nämen hej!

Sicken tur att jag snoka runt bland en massa på fejjan då. Annars hade jag väl aldrig hittat hit, haha :-p



Fika! Sure. Men du.. Don't förget pizzanight den 2.a. Make room i din mage :-p

2009-04-22 @ 10:08:45
URL: http://puvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0