O här kommer alla känslorna på en o samma gång....

jepp....nu har man varit på Sala mark ett par timmar igen....känns.....ensamt o tragiskt.....fast det blir väl ännu ensammare när man väl ska krypa ner i sängen om jag känner mig själv rätt.....men jag överlever nog, i värsta fall så får jag ringa o prata med han tills jag sover haha....fällde faktiskt både en o två tårar när jag satte mig på tåget idag....känns helt sjukt, har aldrig kännt såhär för någon förut....han är verkligen min andra hälft, utan han är jag halv o allt är meningslöst....som om man dör lite när man inte är tillsammans.....vet inte vad jag skulle ta mig till om han skulle försvinna bort från mig av någon anledning....8 månader på söndag, helt sjukt vad tiden har gått.....samtidigt som det känns som om vi alltid har varit tillsammans, som man hittat rätt, det ska vara han o jag....helt enkelt....älskar han av hela min kropp och själ, så mycket så det nästan gör ont....Sara Löfgrens låt "För alltid" stämmer in så jävla bra, trots att den är tillägnad hennes dotter ;P

Puss, love U sugarplum!



har även hunnit med att umgås med elin en stund å....käkat mat o glott på film, o garvat åt småsnuttar på festen här tidigare i år haha....falsksång o jag vet inte vad haha...har även diskuterat alla världsliga ting o problem med....konstaterat att det nog inte hänt nåt sen vi bägge var i stan sist haha....eller så har det hänt massor, bara vi som inte vet om det än haha....o vi har slagit fast vid att jag förtjänar en rejäl fylla, helst imorrn, då jag inte varit sugen på å festa sen Maria Hs fest i december, fyy fan va dåligt jag mådde dan efter....det var inte å leka med inte....så det är det jag nog ska satsa på imorrn....går till Knarrénberg o börjar supa, sen får vi se vad som händer o sker o vart man hamnar....tror mitt extrema sug kommer först o främst från det vackra vädret....man är så glad....o så lyssnar man på musik som får fart på ens alkoholtarm....jaa det måste va så....

nee nu måste nog skölja ur hårfärgen om jag vill ha liiite hår kvar på skallen....vilken färg det vart får ni se irl sen ;P

PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0