Sovmorgon

Japp fick en underbar sovmorgon idag, kom upp strax före elva :P skönt att få sova ut lite, har kännt mig seg o trött i kroppen ett par dar nu. Har verkligen sovit som en avdäckad alkis ungefär, tungt, hårt, snarkandes, muttrandes o buttrigt haha... O nu när man varit uppe ett tag så märker jag varför jag inte kännt mig så pigg, sjukdomskänsla i hela kroppen, öm i svalget, täppt i näsan och varm o kall om vartannat....jaa det är väl min tur att bli sjuk då! Tack Novisen! ;) Så blir lugnt o kurera mig så jag blir pigg till onsdag igen :) Får se hur Nova mår imorgon om hon blir hemma från dagis på måndag igen...

Nää slänga mig på soffan o kurera mig lite grand....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0