Magbilder då

två bilder från förra veckan, v 35....går in i v 36 idag....det börjar närma sig, ÄNTLIGEN!! kommer jubla den dan när jag märker att det sätter igång...då är det snart slut på plågorna liksom!

nåja magen framifrån o från sidan v35 då!


(Diggar den där lilla valken som lagt sig på ryggen...där får man för att man är svankig utav helvete!)

Börjar som sagt var bli redig trött på magen, vill bara ha ut herrn som huserar därinne! slippa ha konstant ont dagarna i ända...det absolut drygaste nu är ju att han ligger så långt ner i bäckenet han kan komma utan att komma ut...o så är det som om han skallar blygdbenet emellanåt, bara hugger till o gör ont som satan :(
ska fråga BM på torsdag om hon kan kolla om tappen ändrats sig lite, har en känsla som säger att den kanske börjat öppna sig lite...vore ju inte konstigt iaf...

nåja, ska ta o lägga mig ner på soffan igen ett tag...vila...sen har jag bestämt att innan jag lägger mig ikväll så ska jag plocka ihop lite bebiskläders o lägga ner i väskan...så är hans grejjer klara iaf...våra saker kan man ju slänga ner i all hast, men han vill man ju iaf ha kläder på :)


Ps. just det, hämtade hem vagnen idag...nu är den monterad och klar, väntar bara på att den andra kotten som ska sitta i den, ska komma ut :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0