YES!!! :D

japp en glädjande nyhet i misären, jag var ner till Af idag (känns nästan som om jag bor där numera) för att ge dom mina papper på att jag fått nya dagar till a-kassan....skulle ha faxat in dom igår, men faxen behagade inte funka på den där finfina kursen....så hon i kundtjänsten tog kopior o sa att vi måste prata med någon av dom som har hand om den där Jobb o utvecklingsgarantin....för hon visste inte vad man skulle göra...efter mycket om o men kom äntligen den där handledaren o dom disskuterade i evighet (var lite stressad för jag skulle hämta upp Bruce typ då jag var där) till slut kom hon fram till mig o sa att jag blir utskriven från den där kursen eftersom jag har "egna" pengar...så tack o lov så slipper jag gå tillbaka på den igen :D:D:D:D kan man va lyckligare?? he he...fuck off säger jag bara :D

o lilla Bruce kastrering gick jättebra....fast mitt hjärta höll på att gå i tusen bitar när jag skulle lämna honom...han kröp ihop i deras bur o såg vettskämd ut...gigantiska ögon....jag ville bara ta honom o springa där ifrån...min lilla bebis! fick hämta honom igen vid två tiden, o sköterskan informerade mig lite om vad som hänt och vad jag skulle tänka på o så...sa att han kunde vara lite trött o vinglig...men hon tyckte han verkade pigg....så när vi kom hem så släppte jag ut honom...han gick på lådan o sen började han härja som förr haha....o Jason vart överlycklig över att han kom hem igen...han har följt mig överallt här hemma o bara jamat o haft sig...letat efter Bruce...lilla sötis! han verkar inte va öm i arslet heller haha...tycker att han borde va det, det skulle jag ha varit om jag gått igenom det han gick igenom haha...så ska hålla koll på hur såren ser ut så dom inte bli infekterade :)

O snart är det onsdag...en dag mindre att vara utan niklas...sköööönt....jag har lagt lite lock på mina känslor, annars skulle jag bli tokig av att bara sitta här hemma ensam....vill ju ha hem honom nu! skulle kunna sitta här dagarna i ända o bara gråta för att han inte är hemma om det var så...men det kan jag ju inte göra....så då trycker man in mute knappen ett tag :) så kommer han hem snart :) men jag saknar honom....massa massa!

ska nog ta o ringa honom o sen lägga mig i sängen...helt död efter den här tidiga morgonen....

o förresten, tack igen Kiki för du kunde hjälpa mig köra hem Bruce! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0