Ger upp...

ja jag orkar fan inte mer snart...får inte sova för varken foglossningen eller kattjävlarna heller för den delen....katterna för liv o har ner saker, förstör saker osv....trött på att hålla på å jaga rätt på dom för att säga åt dom hela jävla tiden....trött på att göra allt själv, trött på att ha ont överallt...tycker niklas ska komma hem NU!! jävla lärare....
o dom här jävla hormonerna gör det ju inte lättare....just nu är man nere....nere på botten...vill bara gråta...typ....för mitt tålamod har tagit slut...orkar inte....

TRÖTT PÅ ATT VARA ENSAM!!
Jag vill ha hem min honey, NU!!!



Jaa jag vet, jag bara gnäller, men man måste få göra det ibland å...kan inte bara vara glad o må bra hela tin heller...


 


Kommentarer
Postat av: Kakan

Hoppas att han kommer snart och håller om dig och tröstar dig! Det brukar hjälpa lite iaf.

2009-10-19 @ 17:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0