trött....

jaa har hamnat i en sånhär trötthetsperiod igen....sover illa o har ont mest hela tin...men det är samtidigt underbart! :) har så svårt att somna vissa nätter så man ligger vaken till lätt 3 på natten innan man somnar...sen sover man heeeela dan ist typ....sen kan jag lätt somna efter ca en timme igen när jag gått upp haha....har inte så mycket ork till nåt för tillfället...niklas stackarn får ta det mesta av hushållsarbetet....har gått dammsugningsförbud av bm iaf haha...måste va att det påfrestar fogarna eller nåt :) men det känns inte bra att inte göra nåt hemma längre....som att jag bara ligger på soffan o låter niklas slava den stackarn :(

orkar inte skriva nå långt idag...har inte ork eller lust till det...o skriver inte om nå roligt heller så :) men slänger in bilder på magen från förra veckan, v 32....har inte orkat lägga in dom än....ni får ta att jag har niklas fillingar på mig, bristningar på magen o nästan fullt synliga tutts haha....ni får titta bort om det blir för mycket på en gång ;)

natt natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0