invägning

japp idag vägde jag mig igen...så nu har jag gått upp 11 kg hittills...o allt sitter på magen o höfterna....typ...eller jo det gör det...haha...bara tacksam över att jag inte blåst upp i ansiktet haha...så man ser rundare ut än vad man är :D men som sagt var, det är mycket mage....men dock ingen bristning än så länge iaf...det är vi glada över :D vägde även grisarna, Jason väger numera 4,1 kg o Bruce den lilla tjockisen har avancerat till hela 3,5 kg...intressant, jag vet :D men fortsätter Bruce äta så mycket som han gör nu så kommer han rulla fram snart....

och imorrn ska syster äntligen få operera sin onda fot....ska blir så skönt för henne å slippa problemen med den...ska be mamma höra av sig när det är klart....hon skulle följa med henne...o så skjutsar dom hem henne efteråt med så hon slipper åka buss....får se hur det går :)

idag har jag tagit itu med alla måste också...känns skönt...nu är det bara ett papper som ska in till försäkringskassan sen är allt klart förhoppningsvis....om inte Fk tänker skicka tillbaka min papper om föräldrapenningen...vore skönt å slippa krångla med det, så allt bara är klart tills bebis kommer...nu är det ju snart bara två månader kvar....skitlite tid kvar ju....måste bara hinna med allt också...:D men det är nog ingen fara....

nää nu kom det en fyrbent tjockis o ville gosa...så later!

Kommentarer
Postat av: Karin

Jo jag har börjat gått hos en kiropraktor, men jag tycker det bara har blivit värre, är ju samma gamla vanliga problem jag har mellan skulderbladen, så nu står jag i valet och kvalet om jag ska gå på nästa inbokade besök och betala 400kr till eller inte... Haha jasså han säger att det ska bli en pojke :). På nå konstigt sätt har jag oxå fått för mig att det ska bli det :P. Han brukar kolla formen på magen tror ja. Vad hoppas du på att det blir?

2009-11-12 @ 21:03:45
URL: http://metrobloggen.se/kakan84
Postat av: Kiki

Ja svulla borde vi göra snart. Innan du exploderar, haha!

Svulla är bra för kropp o själ.. :D

2009-11-14 @ 19:24:39
URL: http://puvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0