I´m singing in the rain....

yes....trodde aldrig jag skulle säga nå dylikt, men FAN va GLAD jag är över att det nu spöregnar o åskar o blixtrar utanför fönstret.....det innebär att jag äntligen kommer att få sova i natt!!! :D luften är redan mycket svalare, ute o inne....kommer bli underbart!!! har alltid hatat åska o blixtrar o skit, men nu för första gången i mitt lilla liv så är jag extremt lycklig åt ovädret!! skulle kunna springa ut o dansa i regnet, så glad är jag :D o mina elafantfötter får äntligen lite svalka o vila med.....det hade inte kunnat va mycket bättre nu faktiskt.....eller jo....kanske om det satt ett par mille på kontot då, men det lär ju inte inträffa i första taget....men önska kan man ju få göra haha.... o sen så hoppas jag innerligt att Bebis (katten) håller sig lugn i natt o inte härjar på mig hela natten...eller på blommorna...fick inte mycket sömn inatt inte....vi får köra slut på han innan vi ska sova så han somnar med oss :D o inte kommer vi nå vidare med namnet heller, nån som har nå bra förslag? ge oss alla ni har haha!  

nä lite marängsvisch (?) o en kall dusch på det här, sen sömn....äntligen sovmorgon imorrn....jobbar kväll, ska bli skönt :) hejs svejs så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0