Ultraljud

Yes...idag var vi på vårt ultraljud....vart lite nervös faktiskt när vi kom in i rummet...men annars var det lugnt från min sida...annat var det med niklas som inte kunde sitta ner eller stilla heller för den delen i väntrummet.... :)
men sköterskan var jättetrevligt o duktig så min nervositet la sig ganska snabbt när jag väl fått lägga mig ner på britsen...det första man fick se var ryggraden...var så häftigt :) h*n rörde lite på sig o levde om, låg med huvudet neråt mot min kissblåsa....så då fick jag förklaringen till att det trycker nå extremt mot blåsan ibland ha ha....men det var en helt otrolig känsla att se att det faktiskt fanns nån därinne...o som puffar till lite då o då :)


så så här se h*n ut :) fick fyra bilder med oss hem....dom ska vi rama in så snart vi fixat ramar :)

nu ska jag börja röja upp lite här hemma å...så ses vi sen när vi flyttat ner till sala igen :)

Kommentarer
Postat av: Kakan

aaaa va gulligt :) hoppas allt går bra!

2009-08-18 @ 20:58:31
Postat av: Karin Hjälm

Ja det var jag som gjorde en kommentar :)

2009-08-19 @ 18:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0