Paus

Jaa jag tog mig en paus från bloggen....skrev ett långt, långt känslofyllt inlägg förra veckan och när jag skulle publicera skiten så vart det nå fel o inlägget försvann...då vart jag arg, så arg....o sket i bloggen...är kanske lite långsint av mig ;) men sur som fan var jag iaf!

Slänger in två bilder på magen igen då, från v 33....tog ingen bild v 32, det glömdes bort, likaså förra veckan v 34. Hoppas minnet är bättre den här veckan, v 35 ;) tycker själv inte att det händer så särskilt mycket med magen faktiskt, kanske att den har sjunkit lite men inget mer...fast folk tycker ju att det är en gigantisk mage som sitter fast på lilla mig haha...fast jag känner mig gigantisk hela jag så :P 

och återigen, varning för ränder! ;)





o satan vad jag börjar bli less på att vara gravid!! ont överallt och sammandragningar o förvärkar till förbannelse, humöret svänger tvärt hela tin...uuunderbart!! nej ni mina kära vänner, efter det att herrn i magen flyttat ut så är det pension som gäller för min livmoder...kommer ALDRIG gå igenom det här igen kan jag säga!! så passande att vi fick en av varje då liksom :) Den dan Niklas kan va gravid så kan jag kanske tänka mig en kotte till, men inte annars... om jag får som jag vill så behöver jag bara vara gravid tills den 6 juni, då är han fullgången o får mer än gärna komma ut...!!
Så då har man fått gnälla av sig lite då ;)

Annars så händer det inte så särskilt mycket direkt...livet lunkar på som vanligt, inget speciellt som skett direkt...o har det skett saker så är det jäkligt privat eftersom det inte står här ;) vissa saker tycker jag inte passar att skriva ut till allmänheten faktiskt, lite måste man få ha för sig själv...speciellt sånt som inte bara rör mig själv, vill jag prata om sånt så gör jag det face to face, inte här! Om man förtjänar att få veta då! 

Har nog haft världens tråkigaste kväll, legat på soffan o mosat Ballerina kakor (vad annars?) i min ensamhet...Niklas jobbar dygn så han kommer inte hem först imorrn bitti igen :( Blir så tomt här när han inte är hemma, och jag blir småparanoid o halvt mörkrädd så fort han inte sover hemma....konstigt det där...är inte mörkrädd o så annars...kanske för det är tryggt att veta att han är här hemma även om vi kanske inte alltid lägger oss samtidigt... jag är ju så trött nuför tiden att jag däckar av i soffan tidigt, kan ju inte tvinga honom att lägga sig samtidigt varje kväll inte ;)

Imorgon ska vi iaf försöka få lite ordning på övervåningen medan Minisen är på dagis, iaf upp med grinden o plocka ur kartongen från hennes rum och sen in med hennes säng där...på tiden att hon får börja sova själv, öva inför då lillebror kommer då hon inte ska sova med oss längre....ja om hon inte är ledsen eller sjuk, då får hon SJÄLVKLART sova med oss...inget snack om saken....undrar bara hur mitt lilla hjärta ska klara av att låta henne sova alldeles ensam i rummet brevid när vi andra sover allihopa i ett annat....stackars bebis!! haha...man är ju lite hönsig kanske? :P

Nä nu ska jag sluta babbla massa strunt o lägga mig, ska orka upp med Minis till dagis imorrn! Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0