Mage...igen

Bilder på magen från v36, alltså förra veckan...har gått in i v37 idag, så från o med måndag den 6:e juni så är det fritt fram. Då är han fullgången :) Man kan ju hoppas iaf att han vill ut snart ;)





Det märks att det börjar närma sig slutet, tror jag har mer o mer ont i alla krämpor för var dag som går...kan knappt gå normalt utan att det gör ont nånstans, det är faktiskt lite drygt! Helst så skulle jag vilja ligga på soffan eller i sängen hela dan, men det går ju inte... har ju annat å göra om dagarna... försöker småpyssla lite varje dag iaf med diverse saker så dagarna går lite fortare :) Idag handlade jag lite grejjer till skötbordet tex...imorrn tänkte jag montera upp dom och tvätta lite saker o lägga ner i BB väskan...så den fylls på lite...borde ta hem bebiskläder från Maria med nåndag...sortera klart allt...men det hinns väl :) inte hela världen om allt inte är gjort när man kommer hem från BB ;)

Borde få tummen ur o börja städa med, speciellt övervångingen, dammas o skit...nån som vill komma o hjälpa till? ;) jag är inte omöjlig :P Får se hur formen är imorrn, men nåt ska jag få gjort iaf :)

Idag har jag haft en egentid dag :) Evelyn hjälpte mig med håret, vart riktigt bra faktiskt...skimrar fortfarande lite o orange på vissa ställen, men jag är nöjd iaf :) det försvinner nästa gång de är dags för att bättra på färgen :) Men nu kan jag iaf ha håret utsläppt utan att skämmas för utväxt o skit, känns riktigt bra :) har ju bara väntat 2 år på det snart så ;)
Sen drog vi till vås och shoppade lite, lite saker från IKEA, leksaker till Nova, mat till familjen och så en klänning till lilla mig. Fast jag är lite skeptisk till den, får se om jag hittar nån annan imorgon. Då åker den tillbaka till affären igen :) Enligt Evelyn o Niklas så var den fin på, det är bara jag som tycker jag ser ut som ett hus i den haha...är liksom en mage som putar ut, konstigt det där... det vart iaf den här (hoppas länken funkar): http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=14922536&styleid=14922522&path=3403475;3215210;3232566;3563771;9654

Nu ska jag hoppa i säng, ska orka upp till dagis, familjerätten och ams....drygt! haha

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0