Dag 06 - Om det här vore min sista dag

det vill man ju inte tänka på...läskigt o obehagligt!
Men OM det nu skulle vara min sista dag så skulle jag ägna den tillsammans med alla mina nära och kära, berätta för dom hur mycket jag älskar dom och hur mycket dom betyder för mig....bara umgås, äta nåt gott kanske och skratta o minnas.... skulle bara hålla mina barn och titta på dom, för att minnas dom när jag går vidare sen... skulle vara i Niklas famn och känna mig trygg... jag skulle helt enkelt bara vara och existera med alla som vill o som betyder nåt...

usch...hemska tanke! blir gråtfärdig bara jag tänker på det, tanken att inte få finnas längre och inte se Nova o lillkillen växa upp och finnas där för dom... nää usch, nu vill jag inte fundera nå mer på det...blir bara ledsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0