Dag 05 - Vad är kärlek?

Svår fråga att svara på, det finns nog inget rakt svar på det... kärlek är så himla mycket olika, svårt!
Kärlek är för mig min familj och mina vänner...
känslan i magen man får när man sittar på en sovandes Nova, när man har en gosig Nova brevid sig i soffan, eller när hon kommer springades emot en, glad som en lärka på dagis... helt obeskrivligt underbar känsla! man blir varm och lycklig i hela kroppen av henne...
Sen har vi kärleken till Niklas, helt underbar känsla det med! Att titta på den här underbara karln o veta att han är min, bara min!! :) Man känner vilken tur man haft, att ingen snodde honom före mig :D The man of my life! Vi ska alltid vara vi :)

Ja kärlek är verkligen inte lätt att beskriva, en underbar känsla helt enkelt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0