Bitter

Har varit småbitter o på dåligt humör sen igår, vet inte varför....drygt bara att gå omkring o va på dåligt humör... man får likosm bita sig i läppen både en och två ggr för att det inte ska komma nån ilsken groda ur käften riktad åt fel person... kanske är bitter över att det är fyra veckor kvar innan herrn kommer, sex om han bestämmer sig för att bo där för alltid... kanske är bitter över vädret, kanske bitter över mitt skitiga golv, eller att jag inte hittade nåt till kidsen på stan igår, eller till mig själv? jaa du det kan va mycket som gör att jag är på dåligt humör....drygt att inte ha nån aning själv, får hoppas på att det är hormonerna som är ur spel bara....

röra ihop en dipp och skära upp lite melon kanske? fredagsmys på ingång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0