Främmande...

jepp idag fick vi främmande....eller det var väl mer jag som fick det, men men :) Kusin Sara o Tobias o deras pappa Göran kom på besök...det var roligt o trevligt...även fast jag var smått nervös o inte riktigt visste vad jag skulle säga alla gånger haha...Jag har alltså inte träffat Göran eller Tobias sen jag var liten, o Sara hade jag aldrig träffat förr...så det var roligt å se dom....kom inte ens ihåg hur Göran såg ut, minns han bara som lång o mörkhårig haha...men som sagt var det var roligt, ploppa upp en massa minnen man inte tänkt på eller vetat av att man haft :) alla tyckte att vi skulle försöka hålla kontakten....vilket inte blir så svårt, jag o Sara brukar ju skriva till varandra på fejjan så :) blir kanske mindre nervöst nästa gång ;)

o imorrn får man mer främmande :) systeryster Anna kommer o stannar över natten...har gått en månad sen vi sågs sist, så det börjar bli på tiden :) sen skulle Niklas kompis Anton komma en sväng också...trevligt trevligt :) Fullt hus haha....mindre roligt bara att Niklas åker med Antin tillbaka upp till Falun...så jag blir alldeles alene :(   men han slutar ju skolan nästa vecka så han måste träffa lärare o så...få betygen med....sen så är han fri :D o jobb har han ju på g också...kan inte bli bättre faktiskt :D känns som om det är på väg att ordna upp sig :) man kanske slipper känna sig tragiskt fattig varje månad när räkningarna är betalda :) tror han kommer passa väldans bra som personlig assistent :)

nu ska jag bara ha nåt att göra om dagarna....liiiite tråkigt måste jag säga att bara gå hemma...af vill ha ut mig på nån kurs två ggr i veckan i vås...men jag ska försöka hitta en praktikplats här i sala jag kan gå på ist, så slipper jag den där kursen...som enligt mig är helt värdelös för mig å gå eftersom den är på 1½ månad, o efter den ska man ha jobb...o då räknar dom med att jag ska lyckats hittat ett jobb där dom faktiskt vill ha tjocka mig, o där ska jag då jobba i 1½ månad tills jag ska föda....låter inte så troligt eller hur? o jag kommer knappast kunna jobba så pass länge, till typ dan innan födseln, om jag känner min rygg rätt....

har börjat få foglossning i ljumskarna o höfterna....o nu har även en otrevlig värk börjat smyga sig fram i min rygg å...svanken är så jävla öm, det ilar längs höger sida i ryggen o det sticks lite i svanken å...ytterst otrevligt....ska bli kul å se hur natten artar sig....idag vaknade jag av världens värk i vänster höft, kunde knappt vända mig...men men det blir nog bra....annars får jag prata med bm när vi ska dit....hon kanske kan skicka remiss nånstans så dom får kolla på skiten....

nää nu ska jag paketera nybakta tekakor o sen krypa ner i sängen...upp tidigt imorrn o tigga praktik plats :)

natt natt!

Ps...Jag kom på Bruce med att försöka sätta på Jason ikväll....Jason bara låg o kollade på han o undra va fan han höll på med haha....så nu kommer Bruce kulor ryka så fort vi får pengar...haha...stackarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0