Bruce - the horny and dyyyyyga skitkatt

jävla skitkatt...bara knorrar, knorrar o knorrar hela tiden...gnider sig till förbannelse på en om man ska gosa....försöker rida Jason heeeela tiden(han lämnar tom slemspår i hans päls efter sin lilla red rocket)....den stackarn får inte vara ifred hur han än försöker....så det slutar med att en annan får gå emellan för att försöka ge Jason en chans att slippa undan monsterbrorsan....här om natten fick Bruce ta sig en time out inne på toan för att låta bli Jason....fan vilket jamande, det var ju såå synd om honom stackarn...o det är bara nattetid skitkatten ska försöka rida å....så jag är ganska trött efter sömnbrist kan jag säga....men det är ju faktiskt synd om honom också, han vet ju inte vad han gör eller vad det är som händer, jag ser det på honom....men jag kan ändå inte låta bli att hata honom pyttelite i just dom där dryga ögonblicken... ska ringa till veterinären imorrn o få en tid då hans manlighet ska tas bort iaf...hoppas redan den här veckan, för jag orkar fan inte med det längre....jag sover redan så illa som det är....finns INGEN ställning som är skön för mig att sova i längre o vaknar flera ggr varje natt för att kissa eller för att höfterna gör ont o typ domnat bort....kan inte vända mig heller, vaknar av smärtan i ljumskarna...det är underbart! o så en överkåt kattjävel på det....får ett underbart humör må jag säga...o så släng in en dos preggo-hormoner på det....man blir lite uppgiven o känner sig ensam, trött o extremt ledsen...men men...bara att gilla läget...är ju "bara" 13 veckor kvar nu så :) snart slipper jag vagga omkring som ett ledset preggo som knappt kan ta sig fram pga fogarna, och bara få va hemma o mysa med honey o bebis! kommer väl inte bli så mycket mer sömn, men jag kommer va lite lyckligare :)

nä hoppas på en tid snarast hos veterinären, så kan det lugna ner sig här hemma....tills det är dags för Jason att bli en sån där dryg överkåt kattjävel...

vart ett gnälligt inlägg, men ibland måste man bara få lufta sig lite...o jag älskar faktiskt min lilla gris Bruce även fast det kanske inte låter som det just nu :)

Saknar min puppa!!!

den kåte lille skitkatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0