I natt hade jag...

min första förvärk haha! kändes som mensvärk ungefär o magen drog ihop sig :) nu väntar jag bara på att jag ska börja läcka mjölk också så är det fulländat haha...menar, foglossning har jag redan varje dag, typ hela tiden, sover illa, springer o kissar och så sammandragningar...det är bara brösten kvar nu haha...plus att bebis gärna lägger sig på den där venen o nerven som gör att jag blir yr o illamående haha...tänkte försöka komma upp i alla krämpor man kan ha innan det är dags för förlossningen :D ska ta nya bilder på magen med nu när niklas kommit hem, den hade växt tre cm sist jag var hos bm....så större har den blitt o större ska den bli :D som bm tyckte, jag börjar få värsta kulan nu :)

men det är så sjukt, det har inte gått in i skallen vissa dar att jag är gravid...det är först jag går föbi en spegel o ser magen, då kan jag tänka just det ja! haha...känns så overkligt att vi ska få en kotte i januari....känns också overkligt att tänka att jag faktiskt är gravid även fast man känner att det är nåt därinne som sparkas o lever om :D jag fattar det väl inte först man ligger där med bebisen i famnen efter förlossningen haha

nåja...ska ner o hämta tvätt i tvättstugan nu!

Kommentarer
Postat av: Madde

Nemen sedär ja en blogg hade du också :) // "Grannen" :)

2009-11-03 @ 23:49:35
URL: http://mostermadeleine.blogspot.com
Postat av: Karin

haha jaa man skulle kunna tro det :P, men jag började baka redan i lördags och sen har jag bara fortsatt

2009-11-04 @ 19:36:30
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0