galen!

jaa jag blir snart galen!!! håller på å kliar ihjäl mig, magen kliar så jag vet inte vart jag ska ta vägen....jäkla bristningar haha! försöker bara ignorera klådan, men det går inte alltid....får gå med magen i vädret hemma för minsta lilla beröring från kläderna gör att det kliar nå överjävligt...värsta klådan sitter på höger sida om naveln o strax under....härligt! jag smörjer o smörjer som en tok...hjälper ytterst lite...o det är en pafrymfri lotion med...ska fråga barnmorskan på torsdag om hon har nå tips...hon kanske kan skriva ut nån salva som dämpar klådan lite....o huden är ju så tunn så jag kan ju inte klia nåt, magen blir ju alldeles röd o börjar svida på en gång...härligt härligt!!

o vecka 34 idag då! tiden går så fort, fast ändå inte....niklas sa häromdan att det känns som om tiden bara försvunnit...då påpekade jag att han kunde ju fråga mig om det kändes likadant för mig haha...nej men hittills har jag mått bra...bara varit trött, kissat, fått foglossning, klåda av bristningarna o svullna händer o fötter....så jag tycker jag klarat mig hyfsat bra ändå :) drygt bara med foglossningen eftersom jag inte får gå längre sträckor för barnmorskan...o jag klarar ju knappt av att gå till affärn fram o tillbaka (typ 200 m haha) utan att få ont...räcker gott o väl o bara vara hemma med för att få ont haha...men jag försöker vara ute varje dag en lite längre sväng iaf...dör ju om jag bara ska sitta inne hemma...men om 6 veckor är det tänkt att bebis ska komma ut...plus minus två veckor....ska ta ett allvarligt snack med invånaren där inne iaf om att h*n allt får stanna till den 1 januari iaf...sen är det fritt fram :) kan ju hoppas att h*n lyssnar haha...

tog inga bilder förra veckan, så det blir inga bilder för v 33...men det är ingen skillnad ändå så :)

skulle kunna sitta o gagga vidare här i en hel evighet, men tänkte faktistk sova eftersom jag ska få upp nickepicke till Af i tid imorrn å :) så natt natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0