Party på lördag?

nja i dagsläget är det jäkligt osäkert...jag mår som nåt katten släpat in, käkat upp o sen spytt upp igen...typ...har ont i halsen, huvudet o så är jag ganska säker på att jag har feber också :( jävla skit!! vaknade idag, trött som ett as som vanligt, o kände att jag hade ont i halsen...tänkte att det kanske berodde på att jag legat med munnen öppen o sovit (som jag börjat med nu enligt niklas...är ju tungt å andas nu när man är så gravid så det kanske är därför jag måste ha den öppen för extra luft? haha) men det har inte gått över än, såå det är nog nåt sorts sjukdom som tagit mig i besittning :( så trött o hängig...tänkte ta två alvedon o snart hoppa i säng....hoppas det blir bättre imorrn...men det är väl min tur att bli sjuk nu antar jag, alla andra verkar vara sjuka o niklas har ju precis blivit frisk från sin hosta o förkylning. så det är väl min tur nu antar jag...:(



kanske får besök av mamma o jörgen i helgen....anna kanske skulle följa med å...dom ska köra hit våra bebissaker som står där...kläder, babysitter, vagga o spjälsäng....är så tacksam över att vi har sån snäll släkt som ställer upp o skänker oss massa saker :) det tas tacksamt emot! :) niklas skulle väl göra en klassiker, baka en kladdkaka å bjuda på haha...han ska även baka kladdkaka till föräldragruppen nästa gång med...han är så huslig han :) 

nää alvedon o kanske lite tv innan sängen? jaa så får det bli!

 

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag kommer inte för jag får inte plats i bilen.. =(

2009-12-04 @ 08:35:19
Postat av: Kiki

Hey Sicko ;)

Det är nåt som går.. Björninfluensan eller nåt..

No party för mig heller. Vi får åka o säga hej till Maria en annan gång =)

Krya på dig!

2009-12-04 @ 16:11:58
URL: http://puvi.blogg.se/
Postat av: Nickisen

Meh älskling då, du får puffa på mig så gör jag allt du ber om! <3 lub u!

2009-12-05 @ 05:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0