Huvudvärk

blir bara tröttare o tröttare....har inte haft så ont i halsen idag iaf, det har muterat sig till slem som spritt sig till hela halsen, en liten rethosta, nästäppa o huvudvärk...en helt vanlig förkylning med andra ord...dryyyygt! men då är jag uppe på benen snart igen iaf, det är skönt! idag sov jag till halv tolv tror jag, var tolv timmars sömn iaf...så det märks ju att nåt är fel i kroppen :) så idag är en väldigt slö dag, ligga på soffan o glo :)

igår kom mamma o jörgen då med alla sakerna, känns skönt att få hem allt :) katterna var väldig nyfikna på vaggan o spjälsängen haha...dom fick tillåtelse att hoppa upp o undersöka spjälsängen, men blir ganska sura när vi skickar ner dom igen...i deras värld är det ju helt oförståeligt att man inte får kloa o klösa på allt...vi är bara elaka som inte låter dom göra som dom vill haha...men vi vill inte ha en sönderklöst vagn, söndekösta madrasser till bebisängen eller ett sönderklöst spjälskydd...men det fattar ju inte dom haha...trodde jag hade varit så smart genom att lägga en filt över barnvagnen så dom inte lägger sig innuti...jason lägger sig uppepå, men bruce den jävlen tar sig in iaf...o ser så sur ut när jag skickar ner han igen...stackars lilla pojke! haha...o ännu surare blir dom när dom får bassning för dom leker med adventsgranen...stackars katter som inte får leka med nåt *s*

niklas hade gjort kladdkaka igår, den var väldigt uppskattad av mamma o jörgen haha..speciellt mamma, vet inte hur mycket hon åt :P men det var trevligt med besök :) tycker dock dom kunde tagit med sig åtminstone jason hem ett par dar så vi får sova ;) efter det så släpade jag mig ner till gallerian med niklas, tänkte gå runt o kolla lite medan han pratade med sin jobbcoach....hittade ljus till adventsstaken, en vecka försent, men ändå :) vart mörkröda, skitsnyggt till den vita ljusstaken...gick (vaggade) omkring där o kollade på lite allt möjligt tills gallerian stängde o niklas var klar...ragglade omkring nästan, var så yr o hade ont i halsen :( att jag aldrig lär mig, borde bara ligga hemma o ta det lugnt när jag är sjuk....kvällen slutade iaf med lite goda baguetter o Robinson med niklas, o sänggång tidigt :)

nää ska se om vi ska ta o laga till nån mat snart då, börjar bli dags fast jag inte har nån som helst hungerskänsla...äta måste jag ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0